نامه اموزش برورش

نامه اموزش برورش

 

 

مدیریت محترم آموزش پرورش تربیت بدنی منطقه 2

جناب آقای مرادی

با سلام ؛

احتراماً بعرض می رساند با توجه به نزدیک شدن به مسابقات اسکیت مدارس، شناسایی استعدادها، آموزش و آماده سازی دانش آموزان در رشته اسکیت ، خواهشمندم در صورت امکان نسبت به برگزاری تست و مسابقه در این رشته به صورت جداگانه در مدارس اقدامات لازم را مبذول فرمایید .

ضمناًٌ اینجانب آماده همکاری در خصوص تست و نیز برگزاری مسابقه می باشم  .

 

 

با کمال تشکر و احترام
مهدی مرادی
 مدرس و مربی رسمی فدراسیون اسکیت

 

 

مدیریت محترم تربیت بدنی منطقه 2 آموزش و پرورش تهران بزرگ

جناب آقای مرادی و حسینی

با سلام ، برنامه پیشنهادی تیم اسکیت سرعت در سال 90 برای رشد این ورزش و قهرمانی را در سطح تهران و کشور به اطلاع می رساند .

1- تمام بازیکنان اسکیت سرعت در سال جدید باید بصورت رایگان آموزش دیده و از امکانات سالن سرپوشیده استفاده نمایند .

2- بازیکنان اسکیت که با کفشهای ساق دار شروع به تمرین و آموزش می نمایند تا رسیدن به حد نرمال و عضویت در تیم سرعت از آنها ماهیانه مبلغ 600 هزار ریال شهریه بابت 12 جلسه ماهیانه دریافت می شود ( البته توسط مسئولین محترم تربیت بدنی )

3- بازیکنان اسکیت سرعت که در پیست ها یا زمین ها یا تیم های دیگر منطقه 2 تمرین می نمایند میتوانند به صورت رایگان از امکانات ورزشی استفاده نمایند و مسائل قرارداد و شهریه و ... به عهده موارد ذکر شده فوق می باشد .

4- تمام بازیکنانی که از سالن استفاده می نمایند باید زیر نظر مستقیم مربی سالن و با توجه به برنامه تمرینی سالن و باز تاکید می نمایم ، تابع مقررات و برنامه  تمرینی مربی سالن تمرین خود را ادامه نمایند .

با کمک و یاری شما بازیکنان و خانواده های محترم و مسئولین محترم تربیت بدنی می توانیم در سطح عالی و قهرمانی باعث افتخار و سرافرازی گردید.

با تشکر

خدمتگزار شما

مرادی