سه روش ساده و کم هزينه براي بازاريابي اينترنتي اسکیت

 

سه روش ساده و کم هزينه براي بازاريابي اينترنتي.اسکیت

بازاريابي و تبليغات براي تجارت خود يکي از روش هاي دشوار براي صاحبان تجارت هاي کوچک است. راهي دشوار که معمولاًبه علت انتخاب هاي بسيار به راحتي  باعث سردرگمي مي شود. در اين مقاله سه روش ساده و کم هزينه براي بازاريابي و تبليغات را که به راحتي مي توان آنها را انجام داد شرح داده مي شود. اين روش هاي باعث هرچه بيشتر شناخته شدن تجارت شما به صورت آنلاين خواهد شد. تاثير اين روش ها قبلاً به اثبات رسيده است.

براي اينکه بهترين راه (يا راه ها) را براي تجارت خود انتخاب نماييد مزايا و معايب هر يک ار اين روش ها در زير آمده است.
 

يک وبلاگ بسازيد

    مزايا

به راحتي مي توانيد براي نمايش تخصص خود يک وب لاگ که کاملاً رايگان است را بسازيد و به صورت متناوب در آن مقالاتي قرار دهيد. مطالب وب لاگ ها لازم نيست طولاني باشند، بين 200 تا 350 کلمه معمولاً مناسب است.

اگر اطلاعات مهمي در اختيار داريد که فکر مي کنيد در ميان گذاشتن آنها براي ديگران نيز مفيد خواهد بود، آن را به صورت يک مقاله در وب لاگ خود ارسال نماييد. صبر نکنيد تا چند مقاله آماده کنيد، بلافاصله مطلب را ارسال نماييد.

اگر از وب لاگ هايي مانند WordPress استفاده مي کنيد، مي توانيد آن را در وب سايت خود قراردهيد و ارسال هر مطلب يعني تغيير در وب سايت شما که موتورهاي جستجو عاشق اين تغييرات هستند.
 

                                                            معايب

بايستي هر از چندگاهي مطالبي را به وب لاگ خود ارسال نماييد، حداقل هفته اي يکبار، که بتوان از آن به عنوان ابزار مفيدي براي بازاريابي بهره برد.

بايد از اعتماد به نفس خوبي برخوردار باشيد و اطمينان داشته باشيد که مي توانيد مطالب مفيدي را بصورت متناوب به وب لاگ خود ارسال کنيد.

ارتباط مستقيم با خوانندگان وب لاگ شما مي تواند سخت و وقت گير باشد.
 

 

يک مجله الکترونيکي ايجاد کنيد (EZine)

مزايا

برخلاف وب لاگ، خوانندگان مجلات الکترونيکي، در خبرنامه وب سايت شما عضو شده و اخبار و اطلاعات را از طريق آن دريافت مي کنند. بدين ترتيب ارتباط با مشتريان بسيار ساده تر خواهد بود.

مي توانيد اطلاعات بيشتر از آنچه در وب لاگ خود قرار مي دهيد را با ايميل ارسال نماييد.

مشتريان و خوانندگان مجله از طريق ايميل با شما در ارتباط خواهند بود.
 

معايب

بايد نسبت به ارسال و تهيه مجله متعهد باشيد و سر زمان مورد انتظار آن را ارسال نماييد، در غير اينصورت مشترکين مجله شما را به عنوان مجله غير معتبر خواهند شناخت و حتي ممکن است شما را فراموشش کنند.

تهيه يک مجله ااکترونيکي نسبت به ارسال يک مطلب به وب لاگ، زحمت بيشتري دارد.

شما بايد عضو يکي از سرويس هاي ارسال مجلات الکترونيکي شويد و يا وب سايت تخصصي خود را با امکان ارسال مجله الکترونيکي طراحي کنيد. ما به شما پيشنهاد مي کنيم که وب سايت تخصصي خود را طراحي کنيد. شرکت هاي زيادي هستند که مي توانند وب سايت شما را بصورت حرفه و با اين امکانات طراحي نمايند.
 

بازيابي به وسيله مقالات

مزايا

اگر قبلاً وب لاگ و يا مجله الکترونيکي ارسال کرده ايد، مقالات را بصورت آماده در اختيار داريد.

به احتمال زياد، مقالاتي را که در يک وب سايت منتشر مي کنيد در وب سايت هاي ديگر نيز به طور اتوماتيک نمايش داده خواهند شد.

ارسال مقالات بصورت متناوب در اينترنت مي تواند شما را به عنوان حرفه در زمينه خود بشناساند.
 

معايب

اگر قبلاً مطلبي را به وب لاگ و يا مجلات الکترونيکي ارسال ننموده ايد، بايد مقالات خود را در اين زمينه آماده کنيد.

معمولاً نوشتن مقالات نياز به تحقيق و صرف زمان دارد.

براي موثر بودن اين روش بايستي مقالات خود را بصورت متناوب منتشر کنيد، حداقل يکبار در ماه.
 
 

نتيجه گيري

مي توانيد يکي از روش هاي فوق را انتخا کرده و برروي آن فوکوس نماييد، و يا از هر سه روش بهره بگيريد. هر روشي را که انتخاب مي کنيد، اطمينان حاصل کنيد که مناسب شما باشد. کليداين روش در مهارت شما نهفته است. اگر تصميم به ارسال مطلب به وب لاگ خود گرفته ايد، مطمئن شويد که زمان کافي براي ارسال مطالب و نحوه ارسال آن را در اختيار داريد، حداقل يکبار در هفته. اگر ارسال مجلات الکترونيکي انتخاب شماست، خود را مصمم به ارسال حداقل يکبار در هفته کنيد. و اگر براي ارسال مقالات زمان کافي نداريد آن را انتخاب نکنيد، حداقل يکبار در ماه. ارسال متناوب هر سه اين موارد رمز موفقيت اين روش هاي بازاريابي است.