مشاهده خبر

موضوع: دختران اسکی ایران تاریخ ثبت: ۱۳۹۵/۵/۸ مشاهده: 318 بار

 سرپرست تیم بانوان: دختران ایران در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند


سرپرست تیم اسکی چمن بانوان ایران معتقد است دختران جوان ایران در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
فاطمه مهدویان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی درباره عملکرد دختران ایران گفت: تیم جوانان یک فصل است که تشکیل شده و تمرین تیم بسیار کم بوده است. دختران ما نشان دادند که می توانند در آینده حرف هایی زیادی برای گفتن داشته باشند. تیم تنها 20 روز تمرین کرده بود و با این وجود دختران ایران در مسابقاتی در این سطح که بهترین‌های جهان حاضر بودند نشان دادند که می توانند حضور مثبت داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این که میزبانی ایران قطعی نشده بود، اردوی چندان منظم و فشرده‌ای نداشتیم.اما اطمینان دارم پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون همه چیز نظم و سامان بهتری خواهد داشت.
مهدویان امکاناتی که فدراسیون در اختیار بانوان اسکی باز قرارداده را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت: مشکلی از بابت امکانات نداشتیم و فدراسیون شرایط خوبی را برای ما فراهم کرد تنها مسأله فرصت کم برای تمرین بود که این مسأله در آینده حل خواهد شد و در مسابقات بعدی عملکرد بهتری خواهیم داشت.
وی درباره ترکیب تیم بانوان گفت: سه اسکی باز بومی داریم که شرایط بهتری برای تمرین کردن دارند و یک ورزشکار ما نیز از استان کردستان بود که مصدوم شد. بچه‌ها سن و سال کمی دارند و باید تجربه بیشتری کسب کنند. اما با حضور در این مسابقات نشان دادند که می‌توانند در صحنه حضور داشته باشند.
سرپرست تیم بانوان درباره میزبانی ایران نیز گفت: تمام تیم‌ها از شرایط خوب میزبانی و امکانات رضایت داشتند. میزبانی ایران در سطح خوبی بود و فدراسیون نشان داد که می تواند سازمان‌دهی خوبی برای برگزاری رویدادهای بزرگ داشته باشد.
وی در پایان درباره برنامه‌های آتی گفت: به دلیل تمرین 20 روزه پیش از مسابقات ملی پوشان استراحت خواهند کرد و پس از آن تمرین پیگیری می شود. چراکه این پیست تا شهریور امکان تمرین اسکی روی چمن دارد